22 septembrie 2007

Nu am a ma plange: am castigat la promotia Kent



Al 14-lea cod introdus. Inca nu castigasem nimic. Ale naibii probabilitati.



Al 15-lea cod introdus: YES! Am castigat un pachet promotional. Acum va las, plec, ma grabesc. Alerg pe Bulevadrul Timisoara 26, la magazinul Butim Impex, sa imi ridic premiul.

Propun BAT sa schimbe numele promotiei in "Cumpara 15 pachete si primesti unul gratuit". Ca sa nu mai pierdem vremea pe net.

2 pareri:

Anonim spunea...

E ca si cum as fi incercat eu sa castig o bricheta (asta era ambitia mea, nu ca ar fi fost unul din marile premii) la o promotie anterioara Marlboro si din 30-40 hai poate 50 de coduri introduse pe pagina web am castigat un amarat de breloc pe care nici macar nu m-am dus sa il ridic

Anonim spunea...

E super promotia de la Kent. :))
La fel ca si tine la al 15-lea pachet cumparat, adik la al 15-lea cod introdus sa vezi minunea... Am castigat un pachet promotional...Pai de stiam ca e asa mai bine imi luam eu unul si nu ma mai chinuiam pe net...
Bafta multa la premii...aveti mai multe sanse de acum...pt ca eu unul ma retrag...Bye!!!1